Make your own free website on Tripod.com
 

 

Homepage ini akan lenyap buat selama-lamanya!!
Malas nak layan karenah korang.
Sia-sia jer buang masa aku kat KSK lama-lama
Korang buat dek jer.tak beri kerjasama langsung!!
Macam tak wujud jer.
Baik aku study lagi bagus..moga-moga aku dapat cemerlang dalam
SPM 1998.
Yang banyak cerewet tuh nasiblah korang.
Aku kata dah buang, tak percaya.
Bosan aku dengan kelas fieso nih.
Lain kali takyah nak yusahkan orang PAHAM>??
Nak buang gambo lah itula..
Dah tu salahkan orang tahulah korang